The Autumn Book Tag

The Autumn Book Tag

Мисля, че съм малкото блогъри, които още не са направили този таг, така че днес реших… астрономическата есен настъпи отдавна, какво още се бавя. Есента е един от любимите ми сезони, така че много се зарадвах, когато разбрах, че съм тагната, за което благодаря на Мели и Габи. И-и-и нека започваме!

1. Кое е любимото ти нещо относно есента?
Определено е един от най-красивите сезони – обожавам да виждам по улицата нападали листа във всички възможни топли цветове. Също ситните дъждове отвън, когато аз съм на топло вкъщи с книга в ръка и заобиколена от свещи. А, и излизането на новите сериали, и новите сезони на тези, които вече следя. И, разбира се, рожденият ми ден. ;д

2. Коя книга ти напомня за училищните дни?
Книгите „Ще те чакам“ и „Красиво бедствие“ по две причини ми напомнят за училище – първата е, че там ги прочетох за първи път. Втората е, че и в двете героите са в колеж и ако не се лъжа момичетата и в двете книги бяха нови и първокурснички… хващате ли накъде бия с тази идея, дамм ;д

3. Коя корица ти напомня за есента?
Аз също ще отговоря с Въглен в пепелта. Наскоро прочетох книгата и, въпреки че знам, че няма нищо общо с есенния сезон, а по-скоро горещите жеги през лятото, определено цветовете на корицата имат този есенен vibe.

                                                                 4. Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?
Факт за мен – не чета хорър книги, нищо страшно, понеже съм голяма бъзла и ако прочета нещо такова ще трябва пак да спя при нашите, а на 18 години това си е направо за срам. ;д

5. Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?
Горният отговор важи и тук.

6. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?
Не съм много информирана относно предстоящите книги, но очаквам с нетърпения Бляскавият двор, която май скоро трябва да излезе.

7. Кое излизане на филм през есента очакваш?
Филми съм казвала, че не гледам толкова много – най-извесните от тях или дори просто гледаните в последните години, като Тор, Аватар, Костенурките нинджа, Трансформърс, Бързи и яросни и всичките филми за героите на Марвел са ми тъмна Индия, но съм започнала малко по малко да гледам филми.
P.S.: Тези дни гледах Underworld и засега съм изгледала само първите 3 филма, но са толкова зарибяващи и badass и с интересна предистория, че нямам търпение за последният. Ако не сте ги гледали – пробвайте, няма да съжалите.


8. Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?
Малко изостанах в четенето този месец (ще разберете повече в месечния ми wrap-up) и не успях да прочета книгите за дискусията, за което много се извинявам, така че Ш-ш-шт! и Under the Never Sky са ми в списъка и обещах на Мари заедно да прочетем Гневът и зората, понеже и двете не сме я чели, но мненията за нея са прекалено добри, за да продължаваме да отлагаме.

Е, това беше прекрасният есенен таг, с чието написване малко се забавих, но нали знаете – по-добре късно, отколкото никога. :) Не знам кои все още не са го правили, но ще стрелям на посоки с имената и ще кажа Мишо, Гергана и Скот и Стайлс. 

Коментари