Big Summer Haul (грижа за тялото)

Big Summer Haul



Напоследък правя само такива постове и се надявам да ми простите, защото имам още един, чакащ реда си. През последните 2 месеца съм погълната от начини да помагам на тялото си да изглежда и да се чувства добре и се интересувам доста от здравословна храна и качествена козметика. Последните 2-3 дена имах повече свободно време и може да се каже, че напазарувах малко аз :)))))
* Важно е да се каже първо, че съм абсолютна фанатичка на тема ванилия и всичко ванилево-миришещо, така че не се учудвайте, ако кажа думата „ванилия“ поне още 20 пъти.
Ще оставя линкове върху имената на всички продукти!

Първото нещо, за което искам да говоря са продуктите на Clean & Clear. През тийнейджърските ми години се случваше да ми избиват пъпчици и се запознах с това нещо черни точки. Ексфолианта и маската на тази марка е това, което винаги ми е пазело гърба и ми е изчиствало лицето! Ще ви кажа по малко и за двата продукта.
Clean & Clear Blackhead Clearing 2-in-1 wash/mask (дясната снимка, ляво) има по-финни и по-лесно разграждащи се ексфолиращи частички. Нежно се усеща върху кожата и е по-щадящ. Когато се ползва като маска обаче, след като засъхне се измива по-трудно и изсушава кожата.
Clean & Clear Blackhead Clearing Daily Scrub (лявата снимка) е новото попълнение в банята ми. Не го бях ползвала от 2-3 години и почти бях забравила чувството. За разлика от горния, този има по-големи и твърди частици и лично аз го предпочитам повече, защото мога да усетя как докато масажирам лицето си те вършат някаква работа. Измива се по-лесно от горния, но и двата продукта не бих ги препоръчала на хора със суха кожа.

Другото, което можете да видите на снимката в дясно е мицеларната вода на Нивея. Досега използвах по-малката разфасовка от 200ml, като бях избрала тази за нормална кожа с масло от гроздово семе, но, въпреки че кожата ми не е суха, този препарат я изсушаваше и стягаше прекалено много. Този път заложих на голямата разфасовка (400ml) NIVEA Dry to Sensitive Skin, която съдържа бадемово масло, и се надявам да имам повече успех с нея. С изключение на това – премахването дори на най-упоритата спирала е страшно лесно и определено е един от любимите ми продукти.

Други две попълнения са тези балсами за коса. Досега залагах повече на SYOSS (Renew 7, Keratin и Repair Therapy) и бях изключително доволна, но исках един месец да разнообразя малко и продукта, който избрах е Schwarzkopf GLISS Hair prone to split-ends или казано на български продукта е за дълга, склонна към цъфтене коса. 

Втория балсам, който открих съвсем случайно в една дрогерия е на френската марка Yves Rocher – дълбоко подхранващ балсам с жожоба (линк към оригиналния сайт тук). Използвала съм го само веднъж, но засега нямам никакви оплаквания, балсама е за суха и увредена коса и след употреба придава мек и гладък вид на косъма + ухае невероятно и цената е достъпна.

Преминаваме към още няколко продукта, първия от тях е дезодорант на Rexona Invisible pure, който е против изпотяване и бели петна по дрехите. През лятото работих често в един склад и пренасяхме тежко, затова ми трябваше нещо, което ще свърши работа и честно казано съм доволна – продукта се справя със всичко, което на опаковката твърди, че може и има приятен мирис.

Сухият шампоан на Schauma Cotton Fresh за нормална коса, която бързо се омазнява е следващото попълнение. Не бих казала обаче, че този ми е любимец. Това е първият сух шампоан, който някога си купувам, но очаквах повече. Аромата му беше приятен (въпреки че наподобяваше този на лак за коса) и се задържаше с дни, но в рамките на 2 седмици аз го преполових, като съм го ползвала 2 или 3 пъти (?)
Косата ми не е мазна, но както споменах работата в склад е потна и мръсна и исках нещо, което да може в края на деня да накара косата ми да не изглежда зализана от опашката, на която съм била цял ден и да възвърне на косата ми малко обем и свеж вид. Уви, ако трябваше да оценявам продукта бих му дала 5/10 звезди.

Третото нещо на снимката е DOVE Purely Pampering душ гел с масло от шамфъстък и магнолия. Влюбих се в аромата, още докато душках тубичката като идиот в магазина, но за жалост след като се изкъпах с него върху кожата почти не се усещаше (нито аз го усещах, нито хората около мен). Като изключим това обаче душ гела прави кожата ми супер супер гладка и нежна и дори я хидратираше. Soo… It’s a yes from me! 

И като сме на тема Дав следващите няколко продукта са именно на тази марка. Искам само да кажа този пост не е спонсориран, просто продуктите им са натъпкани с масла, които омекотяват и ухаят страхотно и затова залагам на тях в повечето случаи. Това, което ще спомена сега е лосиона ми за тяло DOVE Purely Pampering nourishing lotion с масло от Ши и ванилия. ОБСЕБЕНА. ОБСЕБЕНА. ОБСЕБЕНА.
Това е може би един от най-хубавите, хидратиращи, меки и ухаещи толкова нежно и приятно лосиони. Това е втората ми опаковка и искрено мога да кажа, че от месеци съм влюбена в продукта, най-малкото количество е нужно, за да покрие голяма част от кожата и е budget-friendly!

Същото важи и за сапуните им, ползвам ги от две години и нито веднъж не са изсушавали кожата ми и аромата им се задържа дълго време. Пробвала съм този, който няма аромат, екфолиращия (най-отгоре), този с ванилията (долните два) и сега ми предстои да тествам cream oil, който също съдържа арганово масло.

Наскоро видях, че имат и течни сапуни (откога имат течни сапуни, аз защо не знам за това??) и веднага си взех два, като вече съм преполовила единия. Да, познахте, този с ванилията.


И последните неща, които си заслужават да бъдат споменати са балсамите за устни на Leocremaновото попълнение е този с арганово масло (отново :D) и витамин А и Б, който е още по-невероятен и от класическия (този на заден план). Продуктите на тази марка са изключително меки, успокояващи, хидратиращи и дори предпазват от вредите на слънцето. Ползвам обикновения от години, но за първи път пробвах нов вкус и той е новият ми любимец.



Имам и няколко нови лака, които не са нещо специално или шикозно, но са изключително пигментирани и, въпреки че не са свежи и летни цветове, съм влюбена в тях. От ляво на дясно номерата им са 18, 125, 08 и този на Gabrini - 385. 

Това беше всичко от мен, знам, че беше дълъг пост, но в случай, че сте стигнали до края искрено ви благодаря и дано съм помогнала с нещо.

Хубав ден, четящи 
и до скоро.



Коментари