Blogmas #2 (Обикаляне по моловете, Немски Коледен Базар, Егмонт на живо и още срещи с блогъри)

Blogmas #2

Последните ми 2-3 дни бяха изключително приятни и забързани. Има дни, в които мога да се излежавам в нас и да не правя нищо ползотворно с часове и няма да ми е проблем. Но с наближаването на Коледа настроението ми е все по-приповдигнато и се чувствам все по-енергична и сякаш трябва да си запълня времето с нещо.

Но ще започнем този разказ от неделята – слязох на гарата и се прибирах към стаята си, когато забелязах колко е хубава е София по тъмно с всичките си светлини, елхи, играчки и оригинални украси и минавайки покрай Сердика център си казах – толкова е красиво, трябва да се върна през деня и да видя как е украсено вътре.
Приказка.
Всичко блестеше, декорации на всяка втора крачка и коледни мелодии чуващи се из цялата сграда – какво повече да искам от живота.


И след като целия ми ден вървеше на коледна тематика защо да не посетим и Немския Коледен Базар. В Плевен също се провеждат подобни мънички събития и се разпъват множеството будки, предлагащи на 90% една и съща надценена стока и коледни лакомства, но не бях виждала нищо подобно. Беше толкова отцепено от останалия свят и толкова сладко направено, че нямаше как да не се задържим по-дълго и да направим 3 хиляди снимки за спомен. До всички, които все още се чудят дали да отидат – нищо няма да загубите, но ще обиколите едно местенце, което предлага приказна атмосфера, развлечения за деца, много и различна храна и дори гряно вино. 
Как да кажеш не на това ;д



Друго интересно нещо – ами отворих си един ден пощата и какво да видя – покана за събитието ЕГМОНТ на живо! What?
Това беше една страхотна и неочаквана изненада и изключително много се вълнувам, че ще присъствам на блогърската/ влогърската среща и толкова се надявам да се среща с вас и да си поговорим, че чак още не мога да повярвам какво се случва. Не ми обръщайте внимание, май откачам. ;д







И като стана на въпрос за среща с хора от блогърското общество – най-накрая доживях да се видя на живо с Юлия (ако четеш това искам да знаеш, че много се радвам, че се видяхме и да знаеш, че в бъдеще ще си подложена на още много такива излизания!
Послепис: вече официално присъстваш в постовете ми ;д).


И последното, което искам да вмъкна е, че днес е първия ми студентски празник. Досега не се бях замисляла толкова за 8ми декември и какво представлява, но сега ми е някак странно, че този ден най-сетне настъпи. Тези от вас, които ме познават - знаят, че гледам на тези неща по доста сантиментален начин и страшно се вълнувам дори за най-малкото, така че ще кажа само - на всички настоящи, бъдещи и минали студенти честит празник. Пожелавам ви да си вземете всички изпити без проблем и цялата учебна година да ви върви с лекота. И също така не пийте много. ;д 

Сега ще спра да бърборя и ще ви оставя да се насладите на снимките. TT






Коментари