Жестока любов от Колийн Хувър

Ugly Love by Colleen Hoover / 
Жестока любов от Колийн Хувър


„Хубавите моменти компенсират грозната любов“

Бях чувала името на авторката и отзиви за това, колко хубаво и увлекателно пише тя, но никога не бях чела нейни книги. „Жестока любов“ беше книгата, която ме запозна със стила на писане на авторката и постави началото на любовта ми към нея. Каквото и да кажа няма да е достатъчно – невероятна е, написана е с много емоция, романтика и красота (къде ли е иронията тук?), но с  щипка тъга и горещи страсти.


Както винаги ще започна с героите.

Тейт Колинс учи магистратура, но едновременно с това и поема смени като медицинска сестра в близката болница в Сан Франциско. Но докато не изработи достатъчно, за да може да си позволи собствен апартамент, се съгласява да живее при брат си – в сграда купена от военните, населена с пилоти. И още през първия ден на нанасянето ѝ пътят ѝ се пресича с един от тях.


Майлс Арчър е умопомрачително красив, умен и… пилот. (Нужно ли е да споменавам колко секси е тази професия? Не? Ок.) Още първия път, в който се срещат, Тейт вижда една грозна страна от Майлс, но усеща, че под маската на безразличието и непукизма са сдържани емоции и потиснати рани от миналото, които са го принудили да издигне около себе си стени и да не позволява на сърцето си да се влюбва отново. Но как да се преструваш, че не изпитваш нещо, когато привличането е толкова силно?

Затова двамата измислят един „брилянтен“ план – страстта помежду им е очевидна, и не изглежда сякаш скоро ще стихне, но тя няма време за любов, а той не желае такава. Тогава защо да не използват един друг, когато им е удобно, без никакво обвързване. Звучи като перфектния план, нали? И може би (едва ли) би бил успешен, ако Тейт беше спазила правилата, който Майлс беше поставил:

Не питай за миналото ми.
Не очаквай бъдеще.


Въпреки годините си, героите бяха изключително зрели, а образите им бяха чиста наслада. Въпреки че знаеха, че тази тяхна игра няма как да продължи дълго, а последиците от нея ще бъдат катастрофални, те продължиха да се срещат. Вижда се ясно колко емоция и любов е вложила Колийн Хувър в изграждането на героите си. Края на историята беше предвидим, но през цялата книга действията ме караха да се взирам изумено в страниците и да чета глава след глава. Връзките между героите (тук включвам и брата на Тейт - Корбин, Рейчъл и, разбира се, няма как да не споменем Кап – осемдесет годишния старец, който беше опора в най-трудните моменти, както за Тейт, така и за Майлс) са изградени така, че всеки читател да усети колко силни и неразрушими са. 


„Любовта не винаги е красива, Тейт. Понякога прекарваш целия си живот в опити да я промениш. Да я промениш в нещо по-добро. И тогава без да осъзнаеш, се оказва отново в стартова позиция със сърце, изгубено някъде по пътя.“

Обожавам моментите, когато виждахме истинския Майлс, обожавах всеки път, когато Тейт преглъщаше гордостта си и как, въпреки че грозното си разяждаше отвътре и напълно ги поглъщаше, двамата получиха своя щастлив край.  „Грозна любов“ е една вълнуваща, мистериозна и поглъщаща книга, която показва, че си заслужава да преминеш през много спънки и грозни моменти, щом края е една красива любов.

Коментари

  1. Няма да коментирам книгата, която ми е любима, която постави началото на любовта ми към Колийн и творчеството и.Ревюто ти е страхотно, много ми хареса ❤.Безумно много се радвам, че си посегнала към тази книга, и ти препоръчвам да прочетеш и други нейни, които също ще са толкова интересни, мистериозни, завладяващи и какво ли още не.Още веднъж страхотно ревю❤❤.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! ❤ Всичко, което каза по-горе, че книгата значи за теб, важи и за мен. Тази невероятна история положи началото на любовта ми към Колийн и непременно ще продължа с още нейни книги! Радвам се, че съм ти припомнила колко страхотна е "Грозна любов" и какви бебенца са Майлс и Тейт. ❤

      Изтриване

Публикуване на коментар