Top 5 Friday: Book series I don't plan on finishing. pt. 1

Поредици, които най-вероятно няма да завърша (част 1)

Заплетени – Ема Чейс
За тази книга имах доста високи очаквания, но уви… Реално историята не е лоша, а жанра е сред тези, които най-предпочитам, но книгата е написана ужасно. Разказана е от мъжка гледна точка и не знам дали мъжете по принцип са луди, малоумни и псуват на всяка втора мисъл, която протича в главите им, или просто вижданията на авторката са изключително изкривени и ограничени, но доста ме разочарова. Ема Чейс беше представила мъжете като глупави и жалки, което съсипа цялата книга за мен. Обмисляла съм дали да не опитам отново да прочета първата книга и, ако този път остана доволна, да премина и към останалите от поредицата, но се съмнявам това да стане.

Подборът – Али Конди
Тук действието се развива в антиутопичен свят, което автоматично за мен прави книгата доста по-вълнуваща и интересна, но, господи, колко беше скучно и монотонно. Имаше прекалено много части в книгата, които можеха да бъдат 2 пъти по-съкратени, цялото това разпъване на локуми беше напълно ненужно. Да не говорим, че Касия е една от най-скучните и омразните ми героини.


Рискована любов – Керелин Спаркс
Най-необикновената история. Супер странната (в добрия смисъл) книга с много нелепи и забавни моменти, но колкото и да съм се забавлявала с развоя на събитията, чисто и просто, авторката толкова хумор беше вкарала в книгата, че дори не успях да я взема на сериозно.


Нощни ловци – Шерилин Кениън
Случая с поредицата Нощни ловци е общо взето същия, като с горната – доста интересен замисъл, особено частта с боговете, митологията и факта, че беше намесена магия и една книга беше послужила за затвор беше много необичайно и наистина не очаквах така да се развият нещата в книгата, но нещо и липсваше. За жалост, нямам намерение да продължавам с останалите книги.


Сълза и Паднали ангели – Лорън Кейт
Последната книга, която избрах е Сълза, а малко след нея четох и Паднали ангели отново от същата авторка, но има нещо в стила ѝ на писане, което ме отегчава и дори отблъсква. Всичките и книги, за които съм чувала, имат толкова необичайни истории и, до колкото знам, се развиват доста интересно, но давайки втори шанс на Кейт тя отново не ме заинтригува и, занапред, не смятам да започвам други нейни книги.

А вие имате ли книги и поредици, които нямате намерение да завършите? Или пък някои омразен автор, които ви отегчава до смърт? ;д  Ще се радвам да споделите в коментарите.

Коментари