Прочетено през август & Планирано за септември

August Wrap-up & September TBR

Още един месец мина и към купчината с прочетени заглавия бяха добавени някои много хубави книги. Няма да губя време в писане на intro, ето кои са те. :)

 o   Елинор и Парк от Рейнбол Роуъл.
Не искам да казвам нищо негативно за книгата, но толкова много я хвалеха и навсякъде слушам за това колко хубави и сладки и запомнящи са книгите на РР. Жалко, че нищо не ми остана след прочита ѝ освен разочарование. Няма спор, че авторката пише хубаво, но просто историята не ме впечатли 
и затова няма да пиша ревю.

  o   Град от кости от Касандра Клеър.
Положението с тази книга е абсолютно обратното – обичам 
я, оригинална идея, страхотна история, малко шашави герои, но няма как да не ги заобичаш. Припомних си всички онези неща относно писането на Каси Клеър, които ме впечатлиха в Ангела и след края на книгата пеперуди (дали от радост или 
от притеснение заради края, не знам) пърхаха в корема ми.

  o   Короната от Кийра Кас.
Продължаваме с края на историята на Идлин. Още една книга, която ме спечели с уникалните описания на двореца, красивите рокли, промяната в героите и мислите и съмненията им, както и зараждащите се в тях чувства, напрегнатите моменти и, няма как да пропусна, вълшебният край. Мога цял живот да чета само Кийра Кас и ще ми е достатъчно.
Ревю скоро.

  o   Парченца от нашият живот от Хелън Дънбар.
Една книга, която не очаквах да се окаже толкова хубава, завладяваща и поучителна. Оказа се огромна изненада, а щастливият край си заслужаваше всичката тъга и пролети сълзи в първата част на книгата.

  o   Грозна любов от Колийн Хувър.
Имам чувството, че август месец може да се нарече „Месеца на новооткритите автори“. Колийн Хувър е още една авторка, която открих наскоро и, въпреки че не знаех какво да очаквам, книгата направо ми взе ума. Страхотна е и ако имаше начин да накарам тази жена да пише всичките книги на света – щях!
Ревю скоро.

  o   Академия за вампири от Ришел Мийд.
Отново нов автор. Отново – ако може тя да пише всичко щях да съм едно много щастливо момиче. Книгата е толкова интересна и и… трябва да се прочете. Не само от хората, които обичат интересно замислени истории, враждуващи помежду си видове, невъзможна любов и силни приятелства.
Ревю скоро.

Е, това беше моят месец август, който премина доста успешно и успях да прочета всички книги, които си бях наумила, освен И заживели щастливо, която беше изместена за месец септември.

Други книги, които съм планирала да прочета са:
  o   Гневът и зората от Рене Ахдие.
  o   Въглен в пепелта от Сабаа Тахир.
  o   Ш-ш-шт! от Бека Фицпатрик.
  o   Under the Never Sky by Veronica Rossi.

Имам още няколко книги, които са към малко по-романтичната страна и ще бъдат вместени измежду гореизброените, но няма да включвам тук, защото все още не знам кои точно ще избера. Това беше моята скромна равносметка за август и още по-скромния ми, но от сърце, план за септември месец. ;д 

Коментари