Top 5 Friday: Best Qualities in Male & Female Characters

5 качества, които е необходимо перфектният мъжки / женски герой да притежава.

От доста време не бях пускала Топ 5, но напоследък чета доста разнообразни по жанр книги и осъзнах, че имам определен тип и всеки път едни и същи качества ми правят впечатление.
Мислех да направя два отделни поста за това, но осъзнах, че доста от категориите се препокриват. Затова съм написала по три неща, които за мен са необходими за един перфектен мъжки и за един перфектен женски персонаж, като една от категориите се застъпва и за двата пола.

Сиво вещество.
Няма нужда май да обяснявам какво имам предвид. Никой, и повтарям НИКОЙ не обича някакви селяци със IQ 40. Нека бъдем реалисти – умните, пресметливи, логично разсъждаващи мъже са дар за нас читателите и не мисля, че някога някъде е имало човек, да спори с това твърдение.

Да не е изцяло добър.
Няма нищо лошо в мъжките персонажи, които са като момина сълза, но просто не са мой тип. Нещо им липсва и аз наричам това нещо вътрешна борба. Много по-забавна е една книга, когато главният герой е някакъв подъл задник, който се мисли за бог, обича да унижава и премазва другите, но в крайна сметка помага на някой. Не знам за вас, но на мен ми допадат по гадните и badass характери. Най-много ми харесва, когато е свикнал да е кучи син, но момичето, така да кажем, го прави по-добър.

Да е физически силен. / Да не разчита изцяло на силния пол.
Няма момиче, което да иска някоя хилка. Физически силните и изглеждащи здрави и във форма мъже са винаги по-предпочитани.
Жените, от друга страна, се считат за членове на по-слабия пол, всеки го знае, но въпреки това няма нищо по дразнещо от момиче, което разчита изцяло на момчето. Жените може да не са толкова силни и да ритат задници (в което няма нищо лошо ;д), но те съвсем не са беззащитни.

Да е емоционално стабилна.
Това може и да звучи малко странно, но това, което имам предвид е да се държи на ниво. Всеки става слаб, когато страховете и опасенията му изплуват, но ревливите и постоянно оплакващи се момиченца не са привлекателни.

Да мога да откривам сходни черти.
Не знам дали съм единствена, но доста често, когато чета дадена книга си мисля „Какво ли бих направила аз в такава ситуация?“, „Какво бих отговорила в този момент?“, „Как ли бих се почувствала, ако бях на нейно/негово място?“. Подсъзнателно се опитвам да се поставя на мястото на героите, а заедно с това и да откривам сходни черти с тях. Ако мога да намеря такива, то книгата е била успешна. И веднага ми идва на ум, когато на Селена и дойде и имаше period cramps. В този момент просто издигнах Сара Дж. Маас на пиедестал, затова, че включи нещо толкова обикновено в книгите си.

Разбира се, този списък е огледало на моите представи и изброените характеристики правят един герой перфектен в моите очи. Ако съм пропуснала нещо или вие имате любими качества, които не съм споменала може да ги споделите долу в коментарите.
Това беше от мен и до скоро ^^

Коментари

  1. Няма да откажа и да е невероятно секси, но съм съгласна с всичко изброено :д <3

    ОтговорИзтриване
  2. Аз леко го намекнах, за да не звуча ами... като теб :D:D, но да, и аз няма да откажа. ♥

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар