Mid-Year Freak
Out Book Tag
UPDATE: Павлина много
искаше да направи този книжен таг. Но Павлина отново го прави месец след
нормалните хора. Сега спирам да говоря за себе си в трето лице, за да не си
помислят хората, че ми има нещо – идеята беше да направя тага (както се разбира
от заглавието) в средата на годината, но аз, както винаги, съм не една, а десет
крачки след другите и чак сега видях, че не съм го пуснала… умно дете съм ;д
Благодаря
на Юлия за тага, а аз от своя страна го оставям отворен за всички заблудени
души, които не са го направили все още.
Насладете
се!
1. Най –
добрата книга, която си прочел/а досега през 2016:
Тази за
последната седмица съм я споменавала само около 20 пъти, но нека ги направим 21
– книгата е Звезден полет от Мелиса Ландърс и е най-нетипичната за мен книга,
но ми е също така и най-любимата и най-милата и всичко най-…
2. Най
– доброто продължение, което си чел/а досега през 2016:
Предполагам
една от книгите на Пъркинс – която и да е, тя слаба книга няма. Също така и втора,
трета, четвърта и т.н. книга от поредицата „Хари Потър“ – няма да се
аргументирам, разбирате ме. ;д
Не знам
дали се броят за новоиздадени, но поредицата на Кристина Лорен
ми е цел от доста време. Първите две книги вече ме чакат, а на мен не ми остава
никакво време. #BookwormProblems
4. Най
– желани предстоящи издания през втората половина на годината:
Бляскавият
двор от Ришел Мийд + втората книга от поредицата „Пенрин и краят на дните“.
5. Най
– голямо разочарование:
Елинор
и Парк. Съжалявам, знам, че на повечето хора им е една от любимите книги на
Рейнбоу, но, колкото и да ми хареса историята, героите ми бяха някак странни и
лигави. Особено Елинор, хич не ми допадна с това дръпнато отношение, егоистично
държание и непрекъснато реване за щяло и нещяло.
6. Най
– голяма изненада:
Искам
пак да кажа Звезден полет, но ще се въздържа, защото ставам досадна. ;д Изненадах
се от Легендата – смятах, че ще е прекалено концентрирана в проблемите на Републиката и няма да има достатъчно развитие между героите, но ме изненада
много положително и, въпреки че не знам кога, бих искала да видя как ще
продължи приключението на Джун и Дей.
То да
беше само един – Налини Синг, Симон Елкелес, Стефъни Пъркинс, Сара Дж. Маас,
Мелиса Ландърс – всички тези автори съм ги открила и заобичала през 2016.
8. Нов
герой, по когото си падаш:
Доран
Сполдинг и Ерик (Короната) – не знам защо включвам и Ерик, но наскоро приключих Короната и съм на такава вълна. ;д
9. Най
– нов любим герой:
Двамата
отгоре важат и тук, като ще добавя и Дей – мил е, състрадателен, умен и внимателен.
10. Книга,
която те е разплакала:
Тук са
няколко, но двете основни са Хари Потър (разбира се) и Звезден полет.
11. Книга,
която те е зарадвала:
Ммм,
почти всички всъщност. Чета предимно Романтични книги или Young Adult, а те не се
славят с тъжни завършеци. Но ще кажа Перфектна химия, понеже епилогът беше…
невероятен, просто нямам думи.
Всъщност
прочетох първата книга от Реликвите и след това изгледах сериала и филма наново.
Не знам дали се броят за любими, но сега, когато ги виждам по друг начин, все
още ми харесват.
13. Любимо
ревю, което си написал/а досега през годината:
Звезден
полет, ОТНОВО. Може и да не е най-доброто ревю, но със сигурност е едно от любимите
ми.
14. Най
– красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а) :
Обожавам
корицата на Самодива, нищо, че все още не съм я чела – мога само да зяпам
корицата и ми е достатъчно. ;д
15. Кои
книги имаш нужда да прочетеш до края на годината:
Много, много, много искам да прочета Двор от рози и
бодли. Супер развълнувана съм, но едновременно леко притеснена, понеже не знам
дали ще ми хареса, но предимно развълнувана де. ;д Също така Ангелско
нашествие, Сладко палаво момче, Гневът и зората, Академията и доста други.
Коментари
Публикуване на коментар