Get To Know The Bookworm

Get To Know The Bookworm
Много големи благодарности на Мари, че ме тагна. Поста е страхотен и ми беше супер интересно да прочета и разбера малко повече за другите. От своя страна тагвам всички, които имат желанието да го направят, но все още не са.

Човекът зад блога:
1.Как се казваш?
Павлина.

2.На колко си години?
Навършени 18, скоро 19.

3.Цвета на очите ти?
Кафяв.

4.Естественият цвят на косата ти?
Кестеняв.

5.Цветът на косата ти в момента?
Отново кестеняв – не съм си боядисвала косата.

6.Къде живееш?
Плевен, България.

7.Имаш ли домашни любимци?
Да, имам две чисто бели котета.

8.Любима песен в момента?
RedOne – Don’t You Need Somebody е една от най-новите ми любими, но харесвам и много други, като Amira – Loney, Clean Bandit – Tears, Years & Years – Worship, Selena Gomez – Kill em with Kindness и една, която наиииистина много ми се заби в главата Sofia Carson - Love Is the Name.


Нека преминем към книжните неща:
1.Любима книга като цяло?
Една от последните книги, които прочетох е Перфектна химия и я обожавам. Страхотна е.

2.Любима поредица?
Прекалено много са – Целувка за Ана, Стъкленият трон, Дъблин стрийт, Хари Потър…

3.Обясни с три думи, защо обичаш да четеш?
Чувства, приключения, спомени.

4.Любима героиня?
Селена, Хърмаяни, Айла и т.н. и т.н.

5.Любим герой (мъж/момче) ?
Кам от Ще те чакам. Такова бебче е.

6.Любим герой (какъвто и да е) ?
Може ли да кажа Хари? Може ли… просто няма втори като него.

7.Книга, която разби сърцето ти?
Вината в нашите звезди от Джон Грийн.

8.Книга, която всички обичат, но ти не?
Виждала съм хора да хвалят Синдер, но честно казано ми отне доста време да я завърша и хич не съм и фенка. Но пък съм чувала, че следващите книги от поредицата са много по-добри и това лято мисля да дам шанс на Скарлет.

9.Любим жанр?
Най-предпочитам да чета Young Adult, но едновременно с това харесвам и фентъзи и антиутопии.

10.Любим автор?
Не мисля, че имам. Обожавам книгите на Дж. К. Роулинг, Стефъни Пъркинс, Сара Дж. Маас и много други, но не мога да избера само един.

11.Какво четеш в момента?
Легендата от Мари Лу. От време на време разнообразявам със Създадена от дим и кост от Лейни Тейлър. ;д

12.Колко е дълъг TBR списъкът ти?
В момента има 48 книги, но с всеки изминал ден числото се променя.


Избери:
1.Шоколад или чипс?
Шоколад, определено. Но съм огромна почитателка на сладко-солените неща, така че и чипс с шоколад няма да откажа ;д

2.Филма или книгата?
Книгата винаги ще бъде по-харесвана и много по-добра от филмовите продукции, но трябва да се даде кредит на някои от използваните ефекти във филмите, наистина са уникални.

3.TV или YouTube?
Не гледам телевизия. Но затова пък постоянно съм в YouTube.

4.Смартфон или лаптоп?
Смартфон!

5.Твърди или меки корици?

По-голяма почитателка съм на твърдите – по-удобни са, по-трудно се прегъват и визуално просто ме радват повече.

Коментари

  1. Love Is The Name дълго се въртя и в моята глава. Много е хубава. Интересен таг като цяло. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар