The TBR Book Tag

The TBR Book Tag




Искам да благодаря на Paris Love (тук), Мели (тук) и Ади (тук), че ме тагнаха да направя The TBR Book Tag. Ето го и него ^^

1. Как и къде следите вашата купчина с книги за четене?
Принципно имам органайзер, в който си записвам всички прочетени книги и тези, към които съм се насочила след това, но също ползвам и опцията на Goodreads за книги, които искам да прочета.

2. Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?
За мен никога не е имало значение и чета и двата вида.


3. Как определяте коя да е следващата книга за четене?
Ами всичко зависи от това, в какво настроение съм и на момента избирам книгата си. Ако опитам да пиша TBR, шанса да го изпълня е минимален.

4. Посочете книга, която стои най-дълго в списъка ви за четене.
От доста време исках да прочета поредицата „Училище за вампири“, а също и Друговремец от Диана Габалдон.

5. Книга, която наскоро сте добавили в списъка си за четене?
Не смятах да чета Тъмна дарба, но хей… прочела съм 1/3 от нея и вече я обожавам.

6. Книга, която сте добавили в списъка си за четене, заради красивата корица?
Оригиналните корици на книгите на Стефъни Пъркинс са мнооого хубави и те бяха първото нещо, което ми привлече вниманието. Тези на книгите от поредицата "Скъпоценни камъни" също.

7. Книга от списъка ти за четене, която не планираш да прочетеш?
Защо бих имала книга в списъка си за четене, ако не смятам да я прочета??? ;д Всичките книги, които са в списъка ми искам да ги прочета и проявявам някакъв интерес към тях, дори и да е минимален.

8. Непубликувана книга, чиято поява очакваш?
Книгата Illuminae. С нетърпение чакам да излезе.

9. Книга от списъка ти за четене, която всеки ти препоръчва?
Мисля, че и друг път съм го споменавала, но Хари Потър. Всичките книги от поредицата. Когато кажа на хората, че не съм чела Хари Потър (Update: преди няколко дена прочетох първата книга, а до преди година и филмите не бях гледала ;д) и ме гледат с някакво съжаление и шок в очите. После ми казват, че ТРЯБВА да ги прочета.


10. Книга от списъка ти за четене, която всички са прочели, само ти не?
Е, не всички, но Стъкленият трон е поредицата, която повечето хора, които познавам са чели. А аз съм чела само първата книга. Същото важи и за Пърси Джаксън, прекалено много хора са я чели.

11. Книга от списъка ти за четене, която умираш да прочетеш?
Като за момента най се вълнувам да завърша Тъмна дарба. Уникална е. Също искам да започна по-скоро Скарлет и Среднощна корона. Urgh, too many books.

12. Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?
45. Тази година имам изпити и не исках да си поставям по-висока цел, която има опасност да не достигна. Пък ако прочета повече от 45-те книги, които съм си задала, по-добре ;д

Мисля, че съм една от последните, които все още не са пуснали този таг ;д Но ако има още от вас, които все още не са го направили, ще се радвам да прочета за вашите книги и цели през тази година ^^

Коментари

  1. Възхищавам ти се, че успяваш да keep-ваш track of the books, които си прочела и смяташ да прочетеш в органайзер, защото аз, като ужасно неорганизиран човек, никога не успявам. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също съм доста неорганизирана понякога, но в това отношение - не, следя си всичко ;д чак учудвам себе си. Но веднъж свикнеш ли, след време спира да ти прави впечатление и се превръща в навик ;д

      Изтриване

Публикуване на коментар