I Love Spring Book Tag

i Love Spring Book Tag
Може и да съм последната, която прави този таг, но реших – пролетта трая няколко месеца, така че не съм закъсняла много ;д
Благодаря на Paris Love, за това, че ме тагна – линк към блога и може да откриете тук.
Всеки, който иска да направи тага - да се чувства поканен ^^

{ Каква е пролетта там, където живееш?
Много приятна – като малка помня, че понякога валеше дъжд, но не съм забелязвала последните няколко години. Сега за мен пролетта е слънчева и топла, и с много разцъфнали дръвчета.

{ Най-очакваното излизане на книга тази пролет?
И преди май съм споменавала – книгата Illuminae. Виждала съм как е структурирана вътре и смятам, че е много необикновено и различно, и определено искам да я прочета.

{ Покажи корица, която ти напомня за пролетта.
Някак свежите цветове и красивите рокли на поредицата на Кийра Кас (ревю) ми напомнят точно пролетното време.

{ Къде ще четеш тази пролет?
Винаги съм харесвала тихите места – най-често чета в леглото вкъщи. Но понякога и в училище, когато не е прекалено шумно.

{ Намери корица със слънцето на нея!
Да се престорим, че слънчевите лъчи в косата на Блеър се броят ;д
(ревю)

{ Кои са любимите ти пролетни четива?
Кой определя книгата си по сезона? ;д Не съм забелязвала аз да го правя поне, но ако има книга, която знам, че ще съвпадне с хубавото време навън – това ще е нещо леко и приятно, като поредицата „Сладко палаво момче“ от Кристина Лорен.

{ Намери книга с много различни цветове на нея.
Обещание от Карина Хали - (ревю)

Коментари