One Lovely Blog Award

One Lovely Blog Award


Видях, че съм била номинирана да направя OLBA от Памела Петкова, за което искам да и благодаря и също ако искате да видите невероятният и блог може да го направите тук.

А ето ги и правилата на One Lovely Blog Award:

1.Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2.Копирай правилата
3.Напиши 7 факта за себе си.
4.Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
5.Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.


7 Факта за мен :

                       Не мога да издържам на студено време и след проведен експеримент открих, че се чувствам перфектно на температура между 30-32◦С, но и всичко над тези градуси върши работа.
                       Най-доброто ми качество е да се правя, че знам имената на хората, с които говоря.
                       90% от случаите, в които казвам нещо, съм саркастична. Понякога дори аз не знам дали това, което съм казала е нещо, което мисля, или просто съм иронизирала човека срещу мен.
                       Обичам да пътувам, навсякъде, особено в чужбина.
                       Гледала съм повече от 70 сериала през краткия си съзнателен живот и списъкът ми в IMBD може да докаже това.
                       Въпреки че съм на 18 вече, все още обичам да си пиша по ръката – било то нещо, което трябва да запомня, нечии номер, символ, който ми харесва или просто цитат от книга.
                       Всяка вечер преди да си изключа компютъра си чистя кошчето. Като цяло си чистя кошчето по 4-5 пъти на ден.  #Обсебеност


Блогърите, които номинирам са:
                                   Nikki K. (Nikki’s Book World)
                                   Jeina Oshavkova (Fiction and Books)
                                   Kalina V. (Cute Disasterr)
                                   Гергана (Princess of Nightingale)
                                   Katerina Vasileva (The Semicolonx)
                                   Мари Чернева (A Book Lover Place)
                                   -White Rose- (All For Fooks)
                                   Илияна (Books99)

Коментари