“Winter Is Coming” Book Tag

“Winter Is Coming” Book Tag

Понякога се чувствам, сякаш аз съм единствената, която все още не е направила този таг. И за да сложа край на това реших най-накрая да го направя. Благодаря на Юлия (My Unprofessional Blog) за тага.

1. Сняг: Красиво е когато всичко е засипано с него, но след това започва да се топи. 
Книга/Поредица, която сте харесали в началото, но по средата вече сте загубили интерес.
Може би ще кажа поредицата „Лукс” (ревю), която ужасно много харесах първите 4 книги, но след като ми преразказаха буквално петата реших, че няма смисъл да я чета. Но ще го направя. Logic…

2. Снежинка:
 Нещо красиво и винаги различно. 
Изберете книга, която се отличава от всички останали книги, които сте чели.
О, непременно казвам Джон Грийн – Вината в нашите звезди. Това е единствената книга в този стил, която прочетох и повече не посегнах към нея отново или към някаква подобна на нея.

3. Снежен човек:
 Винаги е забавно да направите един със семейството си.  
Книга която е подходяща за цялото семейство. 
Реално книгата, за която си мисля, не съм я чела, но съм гледала филмите – да, отново имам предвид Игрите на глада. Гледах ги един ден с нашите и обсъждахме, че им харесват, така че мисля, че книгите ще им допаднат също.

 
4. Коледа
Книга, която носи радост и ви е накарала да се стоплите отвътре, докато сте я чели.
Красиво бедствие (ревю), определено. Не е истина колко ми хареса книгата, цялата поредица всъщност. Същото важи и за Възраждането на Атлантида от Алиса Дей (ревю). Препоръчвам ги и двете.


5. Дядо Коледа:
 Той носи чудесни подаръци. 
Желана от вас книга, която искате да получите за Коледа.
Ммм всички?
Не може?
Жалко.
Ако наистина трябва да избера само една книга, то това предполагам би била Стъкленият трон. (ревю)

6. Целене със снежни топки:
 Понякога може да боли като те ударят. 
Книга която ви е накарала да изпитате силна емоция като тъга или гняв.
Моментално се сетих за Разбий ме от Тахере Мафи. Просто първата част на книгата ме накара да се чувствам доста тъжна и самотна.

7. Пързаляне:
 Всички го обичахме, когато бяхме малки. 
Книга, която сте харесвали когато сте били деца.
Оо Обожавах Братът на мечката. Знам, че на някои от вас може да им се стори доста странно, но тази книга промени доста за мен. И до сега нея си обичам най-много.

8. Книга, която ви е разочаровала.
Не знам защо, но Делириум не успя да ме хване особено. Предполагам ще и дам втори шанс и тогава ще мога да кажа със сигурност.

9. Елен:
 Нещо, коeто ни е скъпо.  
Книга, която има сантиментална стойност за вас.
Отново ще кажа Братът на мечката и към нея има и още 2, които много харесвам – Бамби и Мечо Пух. Да, обичам си детските книжки.

Коментари