The Sick Book Tag

The Sick Book Tag

Реших да направя този таг сега, поради факта, че остават 3 дена до Нова година, а мое превъзходителство реши да се разболее. Колко подходящо!
Благодаря на Мери Александрова за тага :)
1. Диабет – Сладка книга, наистина сладка:
– Книгите от поредицата Скай (ревю), Лукс (ревю) и дори Дъблин стрийт (ревю) са много приятни. Всичките са ми в любими.

2. Едра шарка – Книга, която си прочела веднъж и никога повече няма да прочетеш:
– Сълза (ревю) от Лорън Кейт, колкото и да ми допадна концепцията не мисля, че бих я започнала отново, а и не е малка.

3. Грип – Книга, която се разпространява като вирус:
– О, много са – Пърси Джаксън, Лунните хроники (ревю), Адски устройства (ревю), Игрите на глада, Дивергенти – мога да изброявам цял ден.


4. Цикъл – Книга, която четеш всеки месец, година или просто често:
– Братът на мечката, даа.. малко нетипичен отговор, но е единствената книга, която след 10 години все още искам да чета отново и отново.


5. Безсъние – Книга, която те е държала будна цяла нощ:
– Поредицата Красиво бедствие (ревю). Помня, че докато я четох си лягах към 2-3 през нощта, а на сутринта в 6 трябваше да ставам за училище. Разбира се, завърших първите две книги в рамката на няма и седмица :D


6. Амнезия – Книга, която е забранена и се е провалила да остави траен отпечатък в теб, трайно време:
– Забранена? Не съм сигурна, но книга, която не остави отпечатък е Лунно сияние от Рейчъл Хоторн. Затова така и не написах ревю, просто не ми направи голямо впечатление. Същото важи и за Къде си, Аляска?! на Джон Грийт.

7. Астма – Книга, която те остави без дъх:
– Отново Дъблин стрийт, още от първите глави ми стана ясно, че ще е любима.


8. Недохранване – Книга, която не дава храна за размисъл:
– Книгата Заплетени от Ема Чейс ми се стори доста необичайна, може би защото за първи път погледнах развиващите се ситуации от мъжка гледна точка.


9. Travel sickness – Книга, която те отведе на пътуване през времето и пространството:
– Понеже съм свикнала да чета книги, които се развиват в бъдещето ми хареса разнообразието в Ангел с часовников механизъм от Касандра Клеър. (ревю)


Тагвам (ако не са го правили) Памела /More Book Summary/, Габриела /Better When You Do It
и Ева /Stromy Garden/.

Коментари