"Mean Girls" Book Tag

‘Mean Girls’ Book Tag
1.Името на кой герой произнасяте грешно? 
Това може и да прозвучи странно, но Деймън от поредицата Лукс (ревю), нито 1 път не го приех като ‘Деймън’. Всеки път в главата си го наричах Деймиън. Наистина не знам защо, може би защото го сравнявах с Деймън от Дневниците на Вампира, а двамата не си ги представям по един и същи начин, ама хич. 

2.Кой герой бихте искали да поставите в друг свят от друга книга/поредица?
Добре, това, което съм на път да кажа е изключително странно, но тъй като донякъде това цели въпроса просто ще го кажа. Конлан от Воините на Посейдон (ревю) в поредицата Изборът (ревю) и държавата им Илеа.

3.Повторение! Повторение! При коя книга сте почувствали
deja vu от друга книга? 
Хекс Хол (ревю), Белязана и Синя кръв (ревю). Четох ги горе долу по 1 и също време и открих тоолкова сходни черти.

4.Коя книга ви е дала противоположни на представата за „женската сила” чувства?
 
Може би Теса от Адски устроиства (ревю) – тя беше и смела на моменти, и нежна и чуплива. Но Синдер от Лунните хроники също отговаря на въпроса. (ревю)

5.При кой герой сте искали да издадете одобрителни възгласи, докато сте чели книгата?
 
Всеки път, когато главния герой успее в нещо или му се случи нещо хубаво и на мен ми става приятно. Някои от вас поставят ли се на мястото на героя, за който четат? Аз постоянно го правя.

6.Колко време обикновено прекарвате в книжарницата?
 
Повечето пъти някъде средно между 15 и 30 минути, Че то си е същинско райско кътче.

7.На кой герой ще му се наложи да има ограничителна заповед от вас, ако беше истински? 
О, не бих могла да изредя всички, дори да исках, но в момента Левана от Синдер ми е най-пресен спомен.

8.При коя популярна книга/поредица сте били предпазливи, когато сте я чели?
 
Може и да прозвучи странно, но се колебаех дали Адски устройства ще ми хареса. Е, отговорът очевидно е да.

9.Всички обичаме Реджина Джордж. Назовете злодей, който обичате да мразите?
 
Това е лесно – Уорнър от Разбий ме. Обожавам този откачен психопат.

10.Вашите любими родители от книга?
 
 Добре, не е точно родител, но Корнелия от Синя кръв беше една доста добра баба, макар и малко хладна.

11.Коя книга бихте искали да популяризирате?
О, всички любовни книги. Особено Ще те чакам (ревю), Дъблин стрийт (ревю) и Красиво бедствие (ревю).

12.Опишете перфектния за вас персонаж, за когото искате да четете?
Някой смел и устат, но с добро сърце.


13.Какво правите когато някоя книга силно ви разтърси емоционално?
Ако съм в настроение откривам друга книга, с която да се разсея (различен жанр от последната ми книга). Ако ли не – вземам си почивка.


14.Остроумните отговори на кой герой бихте искали да притежавате за себе си?
Ами държанията на Уил (Адски Устройства) и Деймън (Лукс) бяха доста забавни на моменти. А и, въпреки че не съм чела книгата, знам, че имената на главите на Пърси Джаксън са доста интересни.

15.Назовете случай, в който решението на някой герой ви е накарало да завъртите очи.
 
Абсолютно всяка ситуация, в която двамата главни искат да са заедно или да си кажат нещо, но биват спирани от гордостта си. Много ме вбесява. ;д

Е това е от мен. Мисля, че съм една от малкото (ако не и единствената), която все още не беше публикувала този таг, но ако все още има хора, които не са го писали – да се чувстват тагнати.

Коментари