Blogmas #7

Снимки от 2015 година

Тази година беше страхотна, клиширано, нали? Ами за мен беше прекарана в смях, пътувания, създаване на много нови приятелства и дори откриване на малко информация и факти за мен самата. Знам, че снимките по никакъв начин няма да ви покажат и една малка частичка от това, което преживях през последните 365 дена, но реших да споделя с вас малко от заснетите кадри :)

P.S. Снимките по-долу не са свързани единствено с книги.

 Започнах да се старая да изглеждам като по-добра версия на себе си външно + за първи път пробвах тъмно червило и понеже кожата ми е малко по маслинена? или поне така съм чувала би трябвало да ми отива. На мен ми допада.
 Просто обичаен ден в живота ми, игнорирайте глуповатата усмивка.(момичето, което си е забило зъбите във врата ми се беше гримирало като вампир и това е причината за тази снимка)
 Още нещо, което си бях наложила, като цел през годината беше да съм по-позитивна, усмихната и като цяло да не се вглъбявам в лошите неща, а да отделя време да се порадвам на приятните случки, което доведе до писането на някои по-оптимистични думи в тетрадката ми, а после това се случи (обвинявам скуката в училище)
 Едно от най-най-важните неща за годината със сигурност трябва да е това красиво създание - племенницата ми, която се роди през лятото.
 Друго доста значително - започнах да се интересувам повече от книги, а отново през лятото започнах и блога си. Това е просто снимка на книгата, която чета ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ в момента.
 Още едно, което веднага ми изниква в главата е промяната в начина ми на обличане. Винаги бях предпочитала по-тъмни нюанси дрехи, за предпочитане в черно, но тази година бях решила да заложа на по-пролетни и свежи цветове и да експериментирам малко повечко.
 Което доведе и до носене на повече женствени дрехи - повече поли, къси гащи (винаги съм ги обожавала) с висока талия, рокли, къси потници, като дори пробвах няколко идея за зимно (или по-скоро есенно) облекло точно с пола (вляво) и с рокля (вдясно), което се оказа доста приятно, не ми беше студено и със сигурност бих пробвала отново.


Друга промяна както казах по-горе е носенето на по-свежи цветове. Бях си забранила да нося жълто, оранжево и червено, а за блуза поло дори дума не можеше да стане. Пробвах полото и се оказа доста приятно изглеждащо, а колкото до червеното и жълтото - грешала съм, цветовете са страхотни.


 Тази точка от моя импровизиран списък не е нещо ново, но след като съм напълно неспособна да отглеждам цветя мисля, че е редно да спомена, че кактуса ми вече е на около 3 годинки и горница и все още се крепи.
 Не знам дали в 50 Random Facts About Me (линк) споменах, че имам котета, но тази Коледа ще им е втора по ред - единствените същества, които ме търпят. Снимка 1 - на не повече от 2 месеца.
 Снимнка 2 и 3 - на около година и нещо.

 Друго, което винаги си е било част от мен - фотографията. Нее, не се занимавам професионално (пълен ботор съм) и не смятам, но пък обичам да си запечатвам неща, който искам или харесвам. Това са снимки от залеза над Скобелев парк в град Плевен.

 И разбира се какво е парка без Панорамата през нощта.
 След като съм 12 клас, а в края на тази година ме чака бал реших, че няма да е лоша идея да започна да се храня по-здравословно (код за: няма да откажа да сваля едно две килца). И аз опитах, наистина - нося си всеки ден плод в училище, вместо да ям от престоялите сандвичи в лафката.

 А понякога плодовете тооолкова ми харесват, че си хапвам и вкъщи.



 И разбира се няма как да минем без нещо сладко.... не ме съдете, на всички ни се случва. Моменти на слабост, да речем.



Цитат, който прочетох докато бях на екскурзия в Ловеч, и като говорим за екскурзии - тази година посетих още няколко града в България 



 + никога не бях ходила на Шипка.... за целите ми 18 години и най-сетне успях да убедя нашите да спрем по път.


 Отидох на лагер в Св. Константин и Елена и Варна за последна година, тъй като от следващото лято ще ми се наложи да работя.


А черешката на тортата е пътуването до Гърция за рожденния ми ден (който беше преди повече от 2 месеца), но имам намерение да пусна и публикация с малко от нещата, които видях там.

Коментари

  1. Котенце! Ягодки! Доматки! Очната линия - перфектна!! Докато минавах през снимките тези ми направиха впечатление! Добър избор за храна и може би трябва да идвам на уроци за очната линия! :дд :) хохо

    ОтговорИзтриване
  2. Даа, обожавам ягоди. Очната линия понякога ми отнема няколко опита и 40 минути по-късно, но си заслужава :D, а колкото до котенцата - любов, когато не се опитват да ми изядат косата или да се бият върху мен в през 2 през нощта. :D ♥

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар