Понеже миналия месец ми беше малко по-слаб откъм четене на книги си зададох за цел с настъпването на Октомври да променя това и смятам, че се справих доста добре.
Започнах месеца с Тръпка от Маги Стийвотър, на която вече написах и ревю, и останах много доволна. След няколко дена реших да дам шанс и на втората книга от поредицата, която, за разлика от първата, изобщо не ми хареса, и с цел да не се отчаям напълно я затворих и оставих настрана.
Продължих с едно доста импулсивно решение, книга, която първоначално дори не бях планирала да присъства в TBR-а и това е Подборът от Али Конди, мнението за която може да видите тук.
Следващата книга от списъка ми беше Твърде далеч: Пропадане от Аби Глайнс (ревю), която въпреки, че се оказа малко по-тежка на моменти все пак остави много приятни чувства, и с нетърпение чакам да прочета втората книга Твърде далеч: Никога.
По това време направих едно малко пътешествие до градската библиотека, което (както винаги) завърши с една много тежка чанта, пълна с достатъчно книги за цял месец. Една от тях беше и Сълза от Лорън Кейт. Бях чела резюмето и и много ми допадна, затова когато я видях просто трябваше да я взема. Оказа се, че хубавото в книгата не е само резюмето и прекрасната корица – цялата книга беше толкова красива, нямам търпение да разкажа по-подробно за нея.
След това ми стана малко гузно, че бях оставила толкова много книги незавършени (да, знам – порок ми е), затова се заех да прочета третата книга Красива сватба от поредицата Красиво бедствие от Джейми Макгуайър, която даде чудесен завършек на историята на Аби и Травис.
В последната седмица от месцеа прочетох няколко книги, като всички до една много ми харесаха. Първата е Ще те чакам от Джей Лин (ревю), която просто даде чудесен старт на седмицата ми, въпреки че не беше в списъка ми, с книги, които трябва да прочета, и ме остави копнееща до последната страница, а втората книга от поредицата - Бъди с мен непременно ще бъде прочетена в най-близко време.
Следващата книга, която също беше прекалено дълго време на изчакване се оказа не коя да е, а Ангел с часовников механизъм от Касандра Клеър. Не мога да ви дам някаква логична причина защо?! толкова време просто стоеше настрана, но момента в който започнах отново да си припомням какво се случи последно хванах книгата и за по малко от 2-3 часа я завърших и със сигурност скоро ще напиша ревю и за нея.
Още три книги прочетох през месеца и това са Нора Робъртс Кн.1 и 2 от поредицата „Сватбена агенция” – Видение в бяло и Легло от рози.
Последвани плътно от Тежко изпитание от Лора Кей, която изключително много ми хареса и нямам търпение да продължа с втората книга от поредицата.
Коментари
Публикуване на коментар