October Wrap-up

October Wrap-up

Понеже миналия месец ми беше малко по-слаб откъм четене на книги си зададох за цел с настъпването на Октомври да променя това и смятам, че се справих доста добре.

Започнах месеца с Тръпка от Маги Стийвотър, на която вече написах и ревю, и останах много доволна. След няколко дена реших да дам шанс и на втората книга от поредицата, която, за разлика от първата, изобщо не ми хареса, и с цел да не се отчаям напълно я затворих и оставих настрана.
Продължих с едно доста импулсивно решение, книга, която първоначално дори не бях планирала да присъства в TBR-а и това е Подборът от Али Конди, мнението за която може да видите тук.




Продължих със Синя кръв от Мелиса де ла Круз, а по-късно и Хекс Хол от Рейчъл Хокинс (ревю). Направи ми впечатлението, че двете книги въпреки, че на пръв поглед не си приличат толкова много имат доста сходни черти, затова ми беше интересно да видя две различни гледни точки. Мога да кажа, че останах доволна и от двете книги.

Следващата книга от списъка ми беше Твърде далеч: Пропадане от Аби Глайнс (ревю), която въпреки, че се оказа малко по-тежка на моменти все пак остави много приятни чувства, и с нетърпение чакам да прочета втората книга Твърде далеч: Никога.

По това време направих едно малко пътешествие до градската библиотека, което (както винаги) завърши с една много тежка чанта, пълна с достатъчно книги за цял месец. Една от тях беше и Сълза от Лорън Кейт. Бях чела резюмето и и много ми допадна, затова когато я видях просто трябваше да я взема. Оказа се, че хубавото в книгата не е само резюмето и прекрасната корицацялата книга беше толкова красива, нямам търпение да разкажа по-подробно за нея.
След това ми стана малко гузно, че бях оставила толкова много книги незавършени (да, знампорок ми е), затова се заех да прочета третата книга Красива сватба от поредицата Красиво бедствие от Джейми Макгуайър, която даде чудесен завършек на историята на Аби и Травис.

В последната седмица от месцеа прочетох няколко книги, като всички до една много ми харесаха. Първата е Ще те чакам от Джей Лин (ревю), която просто даде чудесен старт на седмицата ми, въпреки че не беше в списъка ми, с книги, които трябва да прочета, и ме остави копнееща до последната страница, а втората книга от поредицата - Бъди с мен непременно ще бъде прочетена в най-близко време.


Следващата книга, която също беше прекалено дълго време на изчакване се оказа не коя да е, а Ангел с часовников механизъм от Касандра Клеър. Не мога да ви дам някаква логична причина защо?! толкова време просто стоеше настрана, но момента в който започнах отново да си припомням какво се случи последно хванах книгата и за по малко от 2-3 часа я завърших и със сигурност скоро ще напиша ревю и за нея

Още три книги прочетох през месеца и това са Нора Робъртс Кн.1 и 2 от поредицата Сватбена агенция” – Видение в бяло и Легло от рози
Последвани плътно от Тежко изпитание от Лора Кей, която изключително много ми хареса и нямам търпение да продължа с втората книга от поредицата.

Коментари