September TBR

September TBR
Публикувам това седмица преди да почнем училище, защото това е мястото, на което чета най-много. Не веднъж съм споменавала колко отегчително може да стане в час и как спасението ми в тези моменти е само измежду страниците на една книга.
Затова без да увъртам повече, ето го и моя списък...

         Ангел с часовников механизъм, книга 1 от поредицата Адски устройства на Касандра Клеър

         Белязана, книга 1 от поредицата Училище за вампири на Кристина Каст

         Създадена от дим и кост, книга 1 от поредицата Създадена от дим и кост на Лейни Тейлър

         Паднали ангели, книга 1 от поредицата Паднали ангели на Лорън Кейт

         Да изкушиш звяра, книга 1 от поредицата Породите на Лора Лей

         Зад затворени врати, книга 1от поредицата Маклауд и приятели на Шанън Макена

         Рубиненочервено, книга 1 от поредицата Скъпоценни камъни на Керстин Гир

         Полулош, книга 1 от поредицата Полуживот на Сали Грийн

         Ще те чакам, книга 1 от порецата Ще те чакам на Джей Лин

         Силвия Дей - Седем години копнеж



Коментари

  1. "Ангел с часовников механизъм'',"Създадена от дим и кост'' и ''Рубиненочервено'' са едни от най-любимите ми книги и много се надявам да ти харесат.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вече започнах Ангел с часовников механизъм и до тук много ми харесва, а като приключа с нея и мисля да се насоча към една от другите

      Изтриване
  2. Половината от книгите съм ги чела и мога да кажа,че са страхотни всичките ;3 За другата половина си нямам и ни най-малка представа как са,за това се надявам когато прочетеш книгите да споделиш тук,мнението си за тях. (бтв не си само ти,която чете в училище :D)

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се, че не съм единствена :D предполагам в един момент скуката си оказва влиянието

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар