August Wrap-Up

AUGUST WRAP-UP 

Тазгодишния август за мен мина страхотно бързо. Трябваше да пътувам доста, трябваше да търсим апартамент във Варна, бях се записала и на лагер и като цяло тези 31 дена от месеца не бяха достатъчни за моята скромна особа. За щастие успях да направя много снимки и все пак да си изкарам добре, благодарение на най-близките си приятели и семейство.

За нещастие нямах шанс да почета, толкова, колкото би ми се искало, и колкото бих чела, ако например бях на училище (дааа, аз внимавам в час, разбира се).














Това е моят списък с прочетени книги за месец Август.

         Хартиени градове – Джон Грийн
За втори път, още първия път много ми допадна, но реших да я прочета отново преди да изгледам филма.
         Лайза Клейпас – Любовни писма
Когато ти се чете нещо романтично.. нищо повече няма да кажа.
         Изборът – Кийра Кас
В размките на седмица прочетох първите 3 книги – Избоът, Елитът и Единствената, а вече съм към края на четвъртата книга от поредицата – Наследницата.





         Заплетени – Ема Чейс
Отне ми няколко дена, но в крайна сметка я прочетох и не останах разочарована. Въпреки, че очаквах мааалко повече книгата не е лоша.
         Как да се омъжиш за вампир милионер – Керелин Спаркс
Да, знам, че името е странно. Може би и затова избрах да я прочета, и ми хареса
         Мечтан любовник – Шерилин Кениън
За всички, които се чудите дали да я прочетете – няма да съжалите. Книгата е много хубава.


         Делириум – Лорън Оливър
Тази книга винаги когато я почна (до тук 3 пъти) винаги стигам до 5-6 глава и не я продължавам и всеки следващ път започвам отначало и пак същата песен. Това лято отново е започнах иии да. Провал. Надявам се следващия път да ми дойде музата и да довърша проклетата книга.















Знам, че повечето са любовни, но книгите, които съм планирала да чета през месец Септември са основно фентъзи, така че ще компенсирам във следващите няколко седмици. 
Hope you enjoyed :)

Коментари